satellitedreams

Nyx, 72 Pallete, Wet'nWild

Kategori:

ja, jag och Jessie körde en "stor" beställning från eleven.se för någon vecka sedan.

 

Tänkte lägga upp nu när jag har hunnit prova produkterna.

 

Nyx Jumbo Pencil 604 Milk

Basic en vit ögonpenna, fast med så många mer egenskaper! Fungerar utmärkt som higlighter både vid ögonbryn och ögonvrån! Lägger man den under skuggan så får skuggan en mer "vibrant" färg, och den fungerar även som primer i nödfall. Håller tom hela dagen! Nej den här pennan är värd varenda öre måste jag säga! :D

99 :- @ Eleven.se

Betyg: 5/5

 

72 Eyeshadow Pallete

En ny favorit även denna. Den har allt jag behöver för ett helt ansikte :P De brunare rougerna är perfekta för countor och den ljusa rosa för bara frostbitna eller highlitade kinder! Går att bygga på bra med färg med! 

Skuggorna är helt underbara i färgen, kan dock se lite annorlunda ut när man har plockat upp dem på borsten men ja det gör ju de flesta :P Bra pigmentering i dem med, great!

Tycker dock att de smular väldigt mycket både från skuggorna och rougerna vilket är synd :/

249:- @ Eleven.se

Betyg: 4/5

 

Wet'nWild Cover All Concealer Pallete

Ja, denna eller liknande är ju ett måste i varje sminkjunkies hörna :P Nej, jag gillar den skarpt, första concealern jag lyckats få tag i som gör det den ska göra. Den täcker mina mörka ringar under ögonen men även mina röda blemmor i ansiktet! Hela dagen :) Den vita gör även ett bra jobb som highlighter vilket är ett plus. Den som ska jämna ut hudtonen kan jag tyvärr inte använda eftersom den inte matchar min hud överhuvudtaget, eller ja jag får blanda ut den.

Har en väldigt "smetig" konstistens men är trots det lätt att arbeta med.

69:- @ Eleven.se

Betyg: 4/5

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: